Ooops I did it again

Blir inga bilder, glömde kamera sladden hos Alicia. Men jag har ändrat mitt rum lite och bloggen,
Rummet: Sängen flyttad och städat HELA mitt rum, dammat moppat och allt det dära!
Bloggen: Ja en ny header, enkelt, den gammla gillade jag inte, fuul är ordet.


Men sen har jag också kollat på Familjen Jackson, spelade in det i Torsdags. I det hära avsnitte dog Michael Jackson, alla brorsor grät och så. Men han är ju också världsbäst. King Of Pop (King Of All Music)
Sad,sad. Sen hörde jag också att Torsten (Alexandra) brutit armen, klumpeduns, Ne skoja. Hon fick en boll på armen, stackarn, 2 gången hon bröt den. Men nog om hennes bekymmer. Nu ska jag äta, Hejdå
Alicia » 2010-03-21 | 19:19:57
URL: http://alicccia.blogg.se/

Ja, det ser bättre ut så dära, hihi men den andra var jättefin. :) Älskar dig

kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback