VÄRLDENS godaste kaka!

Ja som rubriken lyder så har jag precis tagit en bit av världenssssss godaste kaka. Och vi kan spekulera kring världen det kan anses vara min lilla värld eller min hunds? Du får själv bestämma.
Kakan blev torr och knaprig, vad stod det i receptet nu igen?
-En kaka utan bakpulver, blir ett kladdigt och geggit resultat.

Okej, två frågor;

1. Blev min kaka kladdig?  Svar; Nej
2. Blev min kaka geggig? Svar; Nej
3. Blev den enligt receptet då? Svar; Nej

Om du svarade ja på alla tre ovanstående frågor så får du en perfekt kaka! Annars, eehhh papperskorgen nästa! :)


Ha en bra kväll :D

Lilla mickan slickan har skaffat gymkort, såg henne på pilatesen idag, efter att jag vart på spinning. Självaste Mia Öhlin var ledaren! :D

Återigen Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback