Day Off

Ja, idag har vi studiedag i skolan. Jag vaknade typ kl.11 av att pappa ringer och ville att jag skulle gå ut med Harry. Och jag fick en idé.
Fint väder + Ute = Fotografering. Så jag duschade lite snabbt och fixa mig (så ja kunde ta lite ego pix ;)) Trodde det skulle gå jättebra och så, men du visste jag inte hur fel man kunde ha! Alltså Harry han drog hela tiden, jag som hade gjort mig fin för att ta lite bilder (a) haha. Men gash vad Harry drog.
Anledning: FÅGELMAT. Alltså alla hänger ju upp fågelmat , åt fåglarna ofc. Och om man släpper lös Harry springer han in på närmaste tomt som har fågelmat!

Och idag tänkte jag fixa lite bara, som rummet, ipodens musiklista.! Aah juste, vi vet inte varför vi upptäckte dom imorse, det är typ myror överallt i vårt kök! Aaaah blir galen, vågar ju inte äta någonting, blir väll bantning dååå, thihi.

Låt som är på just nu,


alltså den är riktigt bra!, typ första gången jag hör den!



Peace Out Babes!
Linn » 2010-03-08 | 15:57:18
URL: http://linnzzan.blogg.se/

SV; Tack tack, nice ser att du har ny header gilla gilla. DU har alltid bloggen fin! :D KRAM

ebba » 2010-03-08 | 16:38:10

hah juste, vi tänkte ju typ ladda över den till mobilen.. men det gjorde vi int' hah<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback