Skapande!


ja här är en tecking jag gjort typ hela dagen.. Jag blir liksom aldrig nöjd så jag bara suddar och gör om hela tiden.. Men ni får gärna säga vad ni tycker om den hära också! Sen så har jag suddat kroppen för den blev så konstig.. Det blir alltid så, jag ritar huvud,axlar och armar, sen så jobbar jag mig neråt. Men sen märker jag på slutet att huvudet och allt är myckket större än kroppen. så då suddar jag, ibland gör jag om ibland inte!

Just nu så sitter jag i ena soffan, mamma och pappa i andra, och vi kollar på en gammal wallander film med Rolf Lassgård, Hundar i Riga heter den.. Jaja skola imorgon, skriver mer imorgon efter skolan då!
m » 2010-01-06 | 19:12:43
URL: http://melinaoalicia.blogg.se/

sv: ja, du får rösta på dig själv!

freja » 2010-01-07 | 14:33:16
URL: http://laee.blogg.se/

sv: skit pårej sviikare uhuhu :( hihi tack så mkt du med ;) jaoo jag har det braoo :P<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback