Bidrag till tävling hos Linn

Här är mitt bidrag till tävlingen hos Linns fototävling. Där temat är kärlek. Och för migg så är den hära bilden kärlek till sommaren. Och getingens kärlek till blomman, det är min tolkning.

MICHA » 2010-01-11 | 06:15:13
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Hej :D

Jätte fin bild !!! :D

var med och tävla i min tävling om att vinna en veckas länkning och också vinna en gratis design, men designen är ditt eget val du behöver inte ta den ! :D

Men det skulle vara super kul om du var med och tävla, för nöjes skull liksom :D

kram på dig !

MICHA » 2010-01-11 | 06:15:16
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Hej :D

Jätte fin bild !!! :D

var med och tävla i min tävling om att vinna en veckas länkning och också vinna en gratis design, men designen är ditt eget val du behöver inte ta den ! :D

Men det skulle vara super kul om du var med och tävla, för nöjes skull liksom :D

kram på dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback