Det är sant

Alltså ser ni verkligen det hära? Händer det verkligen!??! Ja det gör det! Jag skriver ett inlägg, kanske inte bästa tillfället för jag åker ju till småland imorgon och kommer hem på onsdag så skriver ju inget, men vafan jag skriver iallafall!

Och min dag idag har jag spenderat med skönaste Alicia och vildaste Vilda!!! Vi såg I Love You Philip Morris, uppnådde inte mina förväntningar men vafan, allt kan ju inte va bra i livet, det fick jag lära mig sommar 09.
Men sen så åkte jag hem till mig för jag åker tidigt imorgon, typ.



Nu räknar jag med några gulliga kommentarer om hur duktig jag är för att jag skrivit det hära inlägget!
Alicia » 2010-02-27 | 23:10:52
URL: http://alicccia.blogg.se/

grattis! bra alex :P <333

Malin » 2010-02-27 | 23:15:59
URL: http://malinlovisa.devote.se

Hahah jaa ! Äntligen ! :) <33

ebba » 2010-02-28 | 09:56:39

hah äntligen.. typ besökt din blogg 1000 ggr men det kmr aldrig ett nytt inlägg ;P men nu så ;D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback