Rummet nästan målat,

Jaa, mitt rum är nästan målat kan man säga, Det ska målas ett lager till så jag får sova i gästrummet iallafall en natt till. Men idag så gick jag inte på träningen för att jag skulle håmta Hugo ( min brors son) på dagis. Och det för att jag inte kunde  hämta honom imorgon, för att då ska vi kolla på bio, New Moon. Jag har visserligen redan sätt den en gång men den är ju så bra så man kan väll se den igen! Och på fredag så kommer någon ur twilight till vakna med the voice, jag tror det är Laurant. Vet inte vad han heter på riktigt, men det är han vamyren som försöker döda bella, med rasta flätor, möskhyad. Tror det är han. För han skulle komma till sverige någon gång i december.  Jaja, men ska ju som sagt på bio imorgon så skriver ju på kvällen, sen är det ju lite tråkigt för min "riktiga" dator kan man ju inte gå in på nu, för det är en stationär och denhar vi kopplat ur för att det målas. Så jag har inte så många bilder, kanske någon. Men måste göra läxa nu, har engelska prov tills imorgon, sen måste jag skriva en berättelse på so:n. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback