Rummet klart!

Nu är mitt rum kalrt, förutom att en liten bokhylla ska in.  Så det är målat, sen har vi tagit in sängen och så, där just nu camilla ligegr och sover, haha. Men jag ska få en ny garderob också, och det är jag glad över. Min gamla var bara, alltså jag ahtade den. Men orkar inte skriva så mycket men här kommer några bider på mitt rum.



Här är färgen på rummet, där tv:n står ska det vara en annan grej men den har vi inte monterat upp än, sen så är den vita färgen på väggen (som i verkligheten är lite grågulvit krämig) på tre väggar och den bruna (som är lite lerbrunaktig) på en vägg, sen ska en annan tv upp på väggen, sen så är det camilla som ligger och sover nere i högra hörnet.


Här är en lampa och ett natttygsbord jag och mamma köpte på ikea idag, är så stolt för jag monterade ihop hela nattygsbordet själv! Helt själv! Haha


Ha det bra, och imorgon ska jag stå och sälja lotter och stå i fiskdammen , sååååå kuuuul.......
sen har jag macth.  HA det bra!
Anonym » 2009-12-05 | 00:15:04

Hon är så söt när hon sover...... (Bo Kaspers)

Bra jobbat med skruvningen

Ha det så kul i morgon. Glöm inte varma kläder

viilda! ;D » 2009-12-05 | 11:36:23
URL: http://barakortaste.blogg.se/

guuud va fiint!<33

freja » 2009-12-05 | 12:20:59
URL: http://laee.blogg.se/

najs blogg XD<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback