GOD JUL

Ja, God jul på er allihopa. Ja idag är det ju julafton så jag har ju öppnat lite paket, tänkte visa vad jag fick hära. Men innan så tänkte jag berätta att på annandag jul så ska jag åka med mormor och Camilla till mormors landställe. Det ligger uppe i norrland. Så jag kanske inte skriver någonting. Men jag kommer hem 1 januari, 1 dag innan min födelsedag!.. men här komemr allt!



Här är en pyjamas jag fick. Jag fotar med min nya kamera som jag också fick, en Nikon D5000


Här är den,


Jag fick också ett 18-105 mm objektiv


Med när man köpte den så fick man en biljett så man kan gå på en 2,5 timmar fotokurs.


 Från höger högst upp:

En kamera väska(mamma & pappa)
En blixt, som jag inte fick med på bilden(mamma & papap)
Britney Spears kitt, Hidden Fantasy.  Body Lotion, Lip Gloss och parfym (mamma och pappa)
Franskt manikyr kitt(mamam)
Tre filmer och skiv fodral(Manne och pia)
Hårspännen(mamma)
Make upp mint tablettet(mamma)
Två Ansiktsmasker(mamma)
Ansiktsvatten(mamma)
Hårsprey(mamma)
Present kort på kicks på 200:- (mormor)
Present kort i hela sickla på 750:- (min brorsa john och hans fru elisa)

Tre böcker som jag glömde fota

Knappt lovlig. Katarina von bedrov (mormor)
Bara inte du- Katarina von bedrow (Gammel mormor)
Fatta eld - Suzanne Collins (mamma)


Det var allt!
Vilda Öhlin » 2009-12-28 | 21:32:34
URL: http://barakortste.blogg.se/

jag fick oxå en såndär kurs!!<33 vi kanske kan gå tsm!<3333 :P"<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback