Shit happens all the time, but you maybe not notice it

Ja, nu skriver jag, skriver inte så mycket på grund av att inget h'nder i mitt liv :o
Men, lite händer jue, imorgon så var vi ju nästan säkra på att pappa inte skulle opereras men läkarna ringde idag och han ska opereras. Lite oväntat, klockan 7 imorogn ska han vara inne på sjukhuset, och han kommer väll hem på fredag. Jobbigt för mamma, hon måste ta alla hans visningar typ. men men, shit happens

jag själv ahr precis vart yyber duktig och städat mitt rum, en applåd till mig tycker jag, :) Måste gå ut med Harry snart, tänkte ta med mig kameran, :) så blir väll kanske någon bild när jag kommer in igen :)
alicia » 2010-05-04 | 18:51:16
URL: http://technology.blogg.se/

hah aa ;)

men snart är det ju Lady gaga ! då har du nått att skriva om :D <3

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback