Selling stuff

Ja, jag har bakat en kladdkaka idag. Fast åt inte, gillar inte kladdkaka. Gjorde den åt min mormor, hon brukar komma hem till oss för att kolla på hundar, för hon har ingen dator. Men men har lagt in lite annonser på blocket idag. Pappa sa att om jag gjorde det så fick jag pengarna, och det är mc-hjälmar golfbolalr och golfvagnar, om allt säljs till fullt pris så blir det 3200 kr, kan jag köpa något roligt för. hihi Sen ska typ mamma sälja någon HD jacka, och jag skulle hjälpa henne lägga upp anonnsen på blocket, då får jag typ 400 kr för det, :)

Men imorgon ska jag sova hos alicia, för tidigt ska vi in till globen, för vi ska ju på Lady Gaga konsert. Sen så vet ja int om vi ska sova hos någon på lördag, för hon ahr dansuppvisning på söndag . Men men, lägger upp bilder då, för digitalkameran ska med, orkar inte ta med systemkameran, den väger. Men skriver väll kanske mer imorgon, :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback