Lady Gaga

Jag hade en grymm kväll igår!

Jag och alicia var inne vid globen klockan 9 på morgonen, hade med oss filtar sittunderlag och sånt., Vi kom ju tidigt, så vi var bland dom 100 första, så vi fick nummer. JAg fick 54 alicia 55. Och då fick vi gå in före alla andra. Riktigt smart. Så vi satt där i 9 timemr, eller på grund av att vi hade numemr så knde jag och alicia gå iväg och äta och så tillsammans.Men sen så var klockan 15, då fick vi 100 gå in i en "inhägnad" som var längre fram, bara så att vi var ordnade. Sen fick vi vänta ytterligare 3 timmer innan vi kom in, men dom tre timmarna så träfade vi lite människor, dom kom från söder, Lotta, Kristin, Sara och Astrid, dom var så jävla sköna, haha. Vi typ va med dom hela tiden sen. Men dom där 3 timmarna gick, och vi kom in. Vi sprang till scenen, och vi kom längst fram, alltså så vi hade stängsel framför oss, alltså så jävla grymmt!! Sen så gick ju konserern på och hon sjöng, alltså man kunde typ inte fatta att man lixom var typ 2-3 meter ifrån LADY GAGA! Men det var så grymt bra, förbandet var också skitbra! Tror dom hette Semi Precious Weapons, skit bra, det var ett rockband. Ja, sen så hämtade alicias pappa oss och vi åkte hem till henne, vi typ somna på direkten. Nu vet jag att många tänker typ "Omg orka stå och köa" Men det var absolut värt det! För det var grymmt och vi hade så jävla bra platser!


Det här var förbandet, lite galet men sjukt bra!








Så här såg scenen ut, typ,

Sen hade jag massa videosar, men vet inte hur man läger upp, men det var väll allt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback