Båtrace

Nu blir det ett sent inlägg (för mig), jag vaknade faktiskt klockan åtta imorse, brukar vakna typ elva annars.
Men typ vid elva så åkte vi ut med bustern och kollade på ett race.Skärgårdens Snabbaste Båt. Det vra riktigt häftigt. Tog lite kort. Men sen när det var klart så åkte vi hem. Då kom Anette, peter, ingela och kaj med kajaker. Men dom åkte sen när Min brorsa kom. Men honom kom ju, hans fru elisa, sen hade hon besök från spanien, Begonia, Antonio och Alvatore. Sen deras egna barn Hugo och Ingrid. Så det var lite liv här ett tag då typ alla barn skulle matas o.s.v. Men dom åkte sen och vi åt. Sen så gick vi in och kollade på Spanien-Paraguay. Rätt så glad att spanien vann, dom har aldrig kommit till semi typ. Och om dom vinner VM så blir dem det första laget som vunnit både VM och EM. Men men här kommer bilder från idag.


Härär båten som kom på första plats.

Andra plats.




Sen har jag typ någon bra video men vet inte riktigt hur man laddar upp o.s.v.
Men sov gott.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback