Tjej eller kille???

Hej allihopa, ja dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, eller jo till början, jag sov ju hos Camilla igår (därav att det inte blev något inlägg)  Ja vi gick på bio, sherlock holmes, den var bra tycker jag, min typ av film. Sen så ringde mamma och sa att vi skulle äta middag hos uffe och lotta, Så jag tog 422 till dom, sen när jag kom dit var inte mamma där för hon hämtade hugo (mitt brors barn) För att Elisa hade känt sammandragningar eller vad det heter (elisa är min brorsas fru och hon är gravid igen)  Så mamma kom med hugo, det ända han sa var mat,mat,mat för han var så hungrig, sen så smsade john och sa att dom åkte till bb, och nu är det bara att vänta! Spännande att se om det blir en tjej eller kille! Åååh, hoppas barnet kommer snart! Blir man dubbel faster, hahah

Men nu är jag ju fortfarande kvar hos uffe och lotta så det kommer inte upp några bilder idag, och jag ska bli bättre på att blogga! Det ska jag verkligen, jag var bra ett tag men sen gick det bra nedför!,
men ha dt bra nu, hugo vill leka!
fanny » 2010-01-17 | 10:55:53
URL: http://photosbyfanny.blogg.se/

finblogg!:)

vildaöhliiin » 2010-01-25 | 19:38:02
URL: http://barakortaste.blogg.se/

Frågestund på bloggen! :P <3

Lampone ♥ » 2010-01-29 | 16:51:35
URL: http://lampone.devote.se

Hej !

Vill du ta chansen & bli månadens blogg i Lampone?

Ta den chansen nu vettja! ;D

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback