What the f**k



Ja, hem från skolan now! Haha, på bilden håll vi på med något jävla gipssak, haha kladdigt men kul ^^
Mormor är här nu och kolalr på hundar, verkar inte hitta någon. Ja, sen har jag typ inget att göra idag, haha en slöis o ligger hemma. Men nej, jag tänkte ut och gå lite, sen imorgon har jag kort dag, slutar 1 det är skönt, haha men dom som har handboll slutar 3, hihi lyckos mig! Tänkte också fixa naglara, hatar mina just nu. Så dt var väll allt jag hade att skriva, inte så mycket, menmen Chiao! 

Ellinor » 2010-03-10 | 17:43:25

Jätte fin blogg:)<3<3

v´ » 2010-03-10 | 20:29:43
URL: http://barakortaste.blogg.se/

ibland ä du en ond människa när du säger så där... ! :D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback