Shopping Runda

Hej läsare (inte för att ni är så många menmen)
JAg hade utvecklings samtal idag, det gick väll bra. Sen så åkte jag och mamma till sickla och köpte ett par ljusrosa converse, sen blev det ett vitt och mintgrönt linne + en t-shirt. Roligt roligt. Men ååh converse längatde efter dom. Men  jag och mamam ska typ ha mys kväll. Vi ska äta nu sen kolla på film, pappa är på en birka båt med jobbet. SÅ jag ska faktiskt äta nu, och jag lägger upp bildere på sakerna senare, :)
Adios angelita!

Lampone ♥ » 2010-03-24 | 15:02:12
URL: http://lampone.devote.se

Sv; Tack så mycket gumman! Måste erkänna att stöd från alla håll och kanter har hjälpt mig sen jag skrev det där. Självklart ska jag ha kvar bloggen, den blir ni inte av med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback