Romme

Jag börjar väll skriva nu då.

Klockan 04.45 rang min väckarklocka, snoozade till klockan 05.00. Jag gick då upp satte på mig kläder tvätta ansiktet och åt sen. Klockan tio i sex kom camilla och hämtade mig och vi åkte till ektorp. Där var redan alla, miiikis, ronja, vilda ester och torsten. Haha bra att ester var där för jag skulle inte kunna¨åka utan henne, hihi.  Vi hoppa in i bussne, orkar inte skriva om det.

När vi kom till romme, så skulle ju jag och ester hyra skidor, det gick väll bra, Sen så gick vi till liften och så, och jag började nästan få panik i lften sen, för alltså förra gången då ja va i romme och skulle åka av liften så rammlade jag, det avr hemskt! Så det var hemskt, men bäst som jag är så klarade jag mig! Åkte av liften hel. Haha sen skulle vi åka!!! HAHAHA ESTER! Haha, det såg så jävla roligt ut, hon plogade ner för typ 5 graders brant bakce! Haha, grön backe.. Men sen så på slutet så började ester åka som jag gjorde i början. störtlopp. Men det slutatde jag med när jag var med emma i gesunda, åkte en rödbacke rakt ner, sen så svängde det ju, och jag kunde inte svänga så bra, så jag åkte rakt in i ett skyddsnät, skidorna fastnade i det men jag åkte vidare, flög en ganska lång bit tills jag landa, men som tur var så slog ja mej int. Skickliga lilla jag, så nu försker jag snänga så bra det går. Kanske inte så bra, hihi.

Ja men sen åkte vi hem, jag kom ehm åt mat med mammsen o pappsen, sen så duschade jag, sen sängen.

Idag åkte jag till nacka efter skolan, köpte en foundation från nivea och puder från isa dora, det behövde jag , jag ser så hemsk ut annars, me kan väll se någorlunda ut imorgon då. Åååh vi har gymnastik det första vi har, jobbigt att det är det första för då måste man typ sminka om sig, och jag plattar ju håret på morgonen, och man  kan ju inte ha utsläppt på gympan då bara är håret ivägen. Och om ajg har toffs så får jag toffs märke. och flätor lockigt hår.  Såå jobbigt, men tänkte satsa på toffs imorgon. Ja det var väll allt jag hade att skreva, Ha det bra så länge, :P
Alicia » 2010-03-18 | 21:35:44
URL: http://alicccia.blogg.se/

sv: haha aa precis , vi sitter bakom varann ^^

och nä det är fan pinsamt att ladda upp mina fula teckningar !

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback