2012 med alicia och ebba,

JA igår var jag på bio med Alcia och ebba, Vi såg 2012 den var jättebra. Den var väll klar kl.20 sen åkte vi hem till mig, och dom sov hära.  Imorse så skulle dom upp typ klockan 8 för alcia skulle på öppet hus på sin skola, och jag kommer inte ihår vad ebba skullke göra.  Och idag så har jag bakat lussebulalr, och sen så har jag städat mitt rum lite och sånt, Just nu kollar jag på en film som heter Air Force One. Ajuste, top model 12 finalen var idag Teyona vann, tror hon hette så. JAg hade hoppats på att Allison vann. Men ska fortsätta kolla på filmen, nu, och jafg hoppas att jag skriver imorgon, hejdå


här är en bild på lilla söta Alicia och lillla söta Ebba <3 Ni är dom bästa

och en bild på mif i en finfin hatt, hehe 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback