Stolt!

Ja det var ju skola idag, sen så åkte jag till nacka för att byta buss. Men i nacka så träffade jag Alice, Mathilda och Sofia- Mina Älsklingar-  Så jag var i nacka ganska länge. Jag köpte två t-shirtar en från Vero Moda och en från Zara. Sen när jag kom hem var klockan 18, och det var fortfarande ljust ute så jag tog på mig spring kläderna och sprang. Jag sprang i typ 1 timma (55 min) Stolt! Jag tycker jag är så duktig som börjat springa. hiih
Sen så åt vi, jag duschade och nu sitter jag här. men bilder på tröjorna komer imorgon, eftersom alicia har min sladd till datorn, (så man kan laddda in bilder) så får man göra en liten mera komplicerad sak, och jag orkar inte de nu. Men ska göra lite läxa nu! Se ya. :)
Michaela - vardagsliv, bloggdesign och foto » 2010-03-31 | 13:26:45
URL: http://soeticz.webblogg.se/

svar;

hihih jo jag med men ja gillar inte remember me så värstans :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback