27 mars


^^

Ja, en helgalen kväll igår med Camilla och Ronja, haha. Sen så åkte dom väll hem idag runt kvart över 11, för 12 kom alicias pappa och hämta mig, alicia och ebba var ju med. Så åkte vi till stan någonstan, salongen hette antigen Stil eller pink beuty? Vetefan, men så piercade sig alcia i naveln, ååh det var så hemskt hihi. Men sen åkte vi hem till mig och bara slöade framför en film. Men gud, att alcia vågade pierca naveln, men jag skulle aldrig våga det, men jag har typ "allt-som-har-något-med-att-sticka-i-huden-fobi" Det finns bara ett ord för sånt. Hemskt.

Men imrogon har jag match, samling klockan halv åtta, det också hemskt :p hihi men men, jag tror vi vinner, men man ska inte vara för självsäker. hihi. Men ska väll jobba lite på min bilduppgift nu. Ha det!
Olivia » 2010-03-28 | 08:40:23
URL: http://liiiaz.blogg.se/

Sv: Jag vet! Visst är det fint, vi måste få henne att ha det i skolan också ;)

Kram<3

alicia » 2010-03-28 | 16:10:38
URL: http://alicccia.blogg.se/

Thepinklady hette det ! ;)

och jag har ont som in i helvete .. usch ! jag går som en gubbe för det gör ont att sträcka på mig ! haha <3

alicia » 2010-03-28 | 21:04:58
URL: http://alicccia.blogg.se/

sv:haha .. oops .. typ imorn ? :p <3

men då blir jag pigg och då kanske jag sträcker på mig och så börjar det blöda .. elr nått .. . haha nej , men jag vet hur vi ska bli ''kända'' nu! asså hihi jag förklarar imorn !

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback