Så J*vla less på mig själv!

Alltså GUD hur kunde jag missa MTV Mowie awards, alltså det var typ natten mellan söndag och måndag! fattar inten att jag kunde missa det, såklrt vann ju skådesplelarna och New Moon filmen alla kategorier de var nominerade i! Och jag såg det inte! Altså det är något seriöst fel på mig! Bara missa sådär.

men iaf, den 21 juni ska jag in till hovet, då är Kristen Stewart och Taylor Lautner där, dom ska typ svara på lite frågor från fansen och så, ska bli kul, ska dit med Alicia.

Sen imorgon ska hela vår klass in till någon park i stan och typ ha picknik (stavning??) vi ska sammlas 10 i slussn så får sovmorgon.  Och jag märker att jag börjar bli sjukare och sjukare, typ haft ont i huvudet hela dagen, och jag har börjat få ont i halsen nu också. Såklart skippar jag inte skolan, för vi behöver ju typ inte göra något nu. :)

men jag undrar om MTW Movie Awards går i repsis?? Får ta reda på det :)

Puss


Längtar tills den 21:sta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback