Good or Bad?




Good or Bad?


Ja klockan 12 inatt typ så fick jag bara lust att börja teckna så jag gjorde bilden ovan! Vad tycks??... Ena armen blev lite lång men förutom det då?? Men jag blev ändå ganska nöjd... Fast vet inte med bakgrunden?? Kommentera gärna och säg vad ni tycker!
(Fast det betyder inte att om ni tycker den är ful att ni bara ska klanka ner på mig med negativa kommentarer utan då behöver du inte skriva! )


Ja och vad som ska hända idag.... Hmmm hemma, städa rummet och lite sådant. Sen imorgon börjar skolan! Gud vad hemskt.. Men skriver mera ikväll.. Hejs Svejs!
louise » 2010-01-06 | 14:46:17
URL: http://hejstatus.blogg.se/

fett fin alex , du är jätte duktig :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback