Hemmma nuuu meeed Loooollo

Vet lite miffad rubrik, menmen...Har haft kort dag. Vi slutade kl.11.10. Sen åkte jag till sickla med Lollo , Camillla och lilla vilden. Jag har köpt ett par tights på veromoda, och ett brunt linne, bilder på dom kommer senare i kväll. Sen åkte vi till nacka, vi gick bara igenom där, men på Zara så köpte jag en randig tröja, Camilla köpte en likadan men det är hennes problem. Nu är jag hemma, Lollo följde med. Vilda hade ont i halsen så hon ska inte på träningen. Vet inte vad vi ska göra nu, vi har träning kl.16.00 Vi ska väll till den sen så tänkte jag att när jag kommer hem så ska jag baka peppar kakor. Jaja, Ha det bra!

vilda ! » 2009-11-30 | 18:54:56
URL: http://barakortaste.blogg.se/

lägg in bilder på kläderna!<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback