Nu är rummet helt klart

Hej hej, Ja nu är mitt rum helt klart, tv och allt på plats, ebba sover här. Vi kolalr på robinson nu, det laget jag hejade vann, jippie. Men vi hade match idag, förlorade som vanligt, nej men.. Eller joo som vanligt. Imorgon tänkte jag och ebba följa med alicia och dansa. Får väll se hur det går :P Haha, jag är typ säms på det! Men någon dag måste jag köpa julklappar, tror det blir nästa helg. Om jag har tid då,, Har du köpt julklappar?
Men här kommer en bild på mitt rum!


sen har ebba lagt sina grejor lite här och var och hängt upp handduken på¨gardinstången, Men jag har fått en ny tv. Eller den som vi hade där nere förut, sen nya tv-möbler! Blev själv jätte nöjd, och det ser snygagre ut i verkligheten än på bilden, men ha det bra! skriver väll imorgon!
camilla » 2009-12-06 | 11:11:00
URL: http://cammmilla.blogg.se/

snyggt ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback