Läxan klar! Nu ska naglarna fixas,

Ja nu har jag övat på alla glosor, jag kan väll alla förutom typ 3 st eller något men alltså det får ju ta och räcka, haha. Men nu ska jag fixa naglarna, lite fransisk manikyr maybe, om jag orkar så blir det ju så, det är ju iallafall fint! Men det är skönt för jag har sovmorgon imorgon, jag börjar 10.15 då kan jag gå upp kl.8.00 istället för       kl.6.00, skööööönt! haha, some times it happens! Men jag tänkte lagga upp lite bilder på mitt rum då mina kompisar tycker att det var för dåliga bilder jag lade upp, och så lägger jag upp en förebild.

Här kommer det-

Före


Lägg märke till dom fula gula väggarna!

Efter


Nu är det ommålat och nya tv-möbler

Och här på där jag sover, där var det förut lika fult som på före bilden,




Det var allt för den hära gången,

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback