Klappar o knäck

Ja, jag och camilla har precis bakat knäck, sen har vi gett varandra julklappar. Vi har också gjort kolasås, det smakade yummi! Ja sen har vi ocksåpyntat hennes gran! Blev sketa fiin. ja och nu sitter vi häroch kollar på andra avenyn, det är hur dåligt som helst tycker jag.haha men alla andra typ älskar det! Men nu kommer lite bilder hära!



Innan jag åkte till camilla så var jag uteochlekte med harry i snön,





lite suddig men men



Här är camillas tomte som hon har gjort helt själv!
Det hära fick jag av camilla i julklapp,ett plakat med massa bilder på oss två genom åren, och en twilight bok



Twilight bakom kulisserna heter den.


Här är våra finfina knäck!

JA det var allt, ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback