Jippie!!!

Jaa,Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på mina finfina pepparkakor jag gjorde igår. :( Men det är för att JAg ska måla mitt rum! Ååhjag har väntat på det för jag hatar min gula färg i mitt rum, nu ska det bli några andra färger, om ni orkar kolla på dom om ni undrar så heter målarföretaget elelr vad man säger alcro, sen så heter färgerna, shi-take och mullvad.  Idag så spacklade Uffe (som ahn heter som sak måla) bara, sen så kommer han imorgoon och målar. Men jag har vart på Girl-Power idag, vi hade relax och massage. Aaaah det var jätteskönt! Vi hade arom bastu också, det var att dom hällde olika lukter på dom dära varma stenarna, så luktade det jättegott! Jag skriver kanske mera ikväll men lagar mat nu, Ha det bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback