Gott Nytt År!

Ja nu har man ju ätit middag och en liten efterrätt .. Ja vi ska snart gå till Hillevi, där ska vi kanske få se några raketer smälla, man vet aldrig. För dom brukar inte smälla så mycket här uppe sägs det... Haha men hoppas på pangpang det gör jag dt! Ja men det var väll allt det. sen har ju dom vi ska till massa hundar, eller 3 st. Arvid,ossi och roxy. Roxy är så söt...


Sen har jag inte kommit på några nyårslöften ännu!! Jag vet inte vad jg ska ha, Men vad har ni?? Man kanske kan få lite tips?? Men man behver ju egenteligen inte bestämma sig nu eller, man kanske kan ha ett födelsedags löft?? haha jag fyllerju år den andra.menmen nu är det slutskrivet för denna gången.

Så ha ha ett gott nytt år allihopa!



Haha, här är lilla söta Roxy.. Inte direkten nyårs bild menmen.. Haha

SANNA » 2010-01-01 | 13:00:34
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

Linn Vänskä » 2010-01-01 | 17:06:04
URL: http://linnzzan.blogg.se/

tack mycket fin blogg du har =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback