Det snöar

Ja nu snöar det, eller det kanske inte gör det precis nu men alltså det gjorde, och det blev mycket snö som stannade på maraken, har bara ett ord för det.Härligt. Ja sen så har jag ju gjort en snögubbe såklart, sen så har jag bakat till lucia tåget imorgon, jag ska inte vara med men måste ändå baka, menmen tänkte inte skriva så mycket nu bara legga upp bilder, ha det bra!



Här är det jag baka, det hette "Lättaste julgodiset" Det är smält chocklad med rispuffar i.






Here´s my snow man!


Här är två kort, det till vänster fick jag av alexandra och det till höger av gulliga ronny!


Ajuste, jag råkade skriva i förra inlägegt att midje jackan kostade 59 kr, men det ska vara 359 kr.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback