Dansat och rensat

Ja, nu har jag kommit hem igen, men idag så vaknade jag och Ebba klockan 11, sen låg vi och kolalde på tv i en timma typ. Sen så åkte vi ner till ekvallen, och så dansade vi. Alicia går på dans, och det var öppet hus så man fick såhära prova på, så jag och ebba gjorde det. Det var roligt att dansa men jag kommer nog inte att börja på det. Jag var väll inte världens bästa kan man säga, haha. Sen så åkte jag hem och så har jag stoppat in alla grejor i min garderob, typ slängt hur mycket som helst, eller vi ska typ skänka bort det eller något. sen så slängde man ju maaaaaaaaaaaassaaaa saker!!!  Men nu är det skönt för det känns liksom inte som om man har massa saker i onödan. Jaja, men imorgon så är det lång dag,,, boooring! Ååååh, vi slutar 10 över 3. Såååå jobbigt! But that's the life! aaa, har precis skrivit ut min so läxa sen så nu ska jag kolla på gossip girl som jag spelade in, Ha det bra!






Born to be wild
Born to be free
Born to be ME!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback