ångest!

Nu har jag seriöst ångest! Jag funderar på att sluta med handboll, men jag vet inte vad jag ska göra! Alltså jag får ångest!

Sen så tänkte jag ju ladda upp bilder på datan det skrev jag ju i förra inlägget, och det var bilder från mobilen. Och jag hittar inte mobil sladden, så man kan ladda över dom till datan!!!!!



Åhhhhhh hatar mitt liv just nu!
camilla » 2009-12-08 | 21:12:20
URL: http://cammmilla.blogg.se/

bra , då är vi två som hatar våra liv nu ! ;)

hah. men snygg header förrästen ! (Y)

men du behöver inte ha ångest för du skagå kvar fan tror du jag vill börja spela med 97orna när jag börjar nä klart slut du ska gå kvar ! (: <3

camilla » 2009-12-09 | 18:26:06
URL: http://cammmilla.blogg.se/

hah du säger att jag alltid stavar fel på min blogg, kolla på din egen header x)



Born to be wild

Bort no be free

Born to be me!!



hahaahhahahahahhahahahahahahhaha :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback